onsdag 2 januari 2013

Mål 2013

Gillar inte att kalla det för löften då jag inte lovar något men jag avger gärna något/några mål att sträva efter under året, därför kallar jag det hellre för nyårsmål istället för nyårslöften även om det kanske är samma sak i andras öron :)

Mina mål för 2013 är...

...  att genomgå en diet i början av året som slutligen leder fram till att jag återigen står på Body Fitnessscenen i bättre form än vid luciapokalen 2012

... att utveckla mitt företagande, lära mig mer om allt kring att driva ett företag och hjälpa fler med kostrådgiving

... att börja planera för när och vart jag skall utbilda mig till personlig tränare, själva utbildningen behöver inte genomföras detta året men jag vill gärna få en plan om när det är möjligt att det sker

... att rota mig in i ett nytt boende tillsammans med Rickard

... att försöka planera mindre och släppa lite på kontrollen jag har behov av att hela tiden känna och bli lite mer spontan. Hitta en balans en balans mellan dessa tre

... att fokusera träningen på det jag vill förbättra och utveckla (gäller främst kommande uppbyggnadsperiod), variera träningen och det viktigaste tycka att det känns bra/är roligt och får mig att må bra


Sen efter allt som året går kommer jag säkerligen komma på nya mål att sträva efter :)

 

1 kommentar:

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!