lördag 26 januari 2013

Inget planerat

Bara 2,5 minusgrader idag och när jag vaknade hade jag inte planerat någon morgoncardio, men eftersom jag vaknade såpass tidigt så begav jag mig ut på en runda och som förra gången gick det en halvtimme innan knät sa ifrån. Skön start på dagen!

Också väldigt skönt att göra det jag känner för, vill jag ut och löpa så gör jag det :) kommer försöka behålla endel morgoncardio även nu under uppbyggnad och mest bara för att jag gillar att starta dagen på det sättet. Löpning, PW eller cykel!

Idag får vi se om det blir någon träning, har kört tre dagar i gymmet i slutet av veckan så jag funderar på att vila idag men jag får se hur dagen blir. Inget planerat vilket är ett upplägg på dagen jag gillar :)

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!