tisdag 5 mars 2013

Blickar bakåt

Ja idag har jag plockat bland kartonger och suttit en lång stund med gamla bilder för att så småningom få ihop till en fotovägg. Så mycket tankar har denna dag gått bakåt i tiden till uppväxt, tonår och massa minnen roliga som tråkiga har dykt upp. Hur jag var som person då, hur jag och andra såg ut, vad livet kretsade runt då i jämförelse med nu. Händelser och personer jag länge inte tänkt på. Har gått som i en bubbla hela dagen och inte varit här och nu utan tänkt mycket på det som varit. Så nu är det dags att spräcka bubblan och vakna till lite :)

Skall fortsätta plocka och fixa lite för att senare bege mig till gymmet för ett pass för axlar och armar :)

Bjuder här på lite gamla bilder..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!