torsdag 28 mars 2013

Lyssnar på kroppen och vilar

Just nu en kaffe i solen för att försöka få tillbaka lite energin igen. Energin som jag kände i under förmiddagen bara försvann så efter frisörbesöket har jag bara legat i soffan. Vet inte varför jag känner mig så trött och sliten nu för tiden, är det inte nu när våren och solen kommer som man borde få mer energi? Så idag blir det ingen mer träning och inte heller i helgen om inte energin skulle komma tillbaka. Tror jag behöver vila lite... När jag tänker efter har jag haft mycket för mig senaste månaderna med massa flytt, nytt jobb och hela tiden hållt igång med träningen och innan dess en lång tävlingsdiet, så kroppen kanske säger ifrån lite nu. Så nu skall jag lyssna på kroppen och vila.

Just nu vilar jag med en kopp kaffe i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!