fredag 22 mars 2013

Fredagsfys och fredagsmys

Under dessa fyra dagar här i Norge har jag nu hunnit träna igenom hela kroppen på fyra pass. I tisdags kördes ben och mage, i onsdags var det axlar och armar på schemat och igår var det ett ryggpass. Dagens pass ägnades åt bröst och återigen magen. Så allt förutom vader har körts denna veckan och vader hinner jag imorgon då jag även då tänkte göra ett besök på gymmet under förmiddagen. Vader och lite gott och blandat hade jag tänkt köra imorgon, det jag har lust och vill köra lite extra denna veckan. Alltid kul ned bonuspass :) På söndag blir det bara vila efter jobbet, kanske en promenad om vädret är fint.

Dagens pass såg ut såhär;
Bänkpress 4 x 8
Lutande hantelpress 4 x 8
Flyes sittande i cabelcross 4 x 8
PecDec 4 x 8+6+6

Crunches i cabelcross på bolusboll 4 x 10
Sidolyft med fötter på bolusboll med vikt 4 x 8 per sida
Russian twist på bolusboll 4 x 20
Plankan på bolusboll 4 x 45 sek

Ikväll väntar lite fredagsmys framför finalen av gladiatorerna, tur de har svensk tv här i Norge :)

Ha en fin fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!