fredag 1 mars 2013

Dagens pass

Idag efter frukost gick jag en promenad till gymmet för ett pass. Rygg var ordinerat för dagen och jag hann även med två övningar för armar och avslutningsvis svettiga löpintervaller. Ett bra pass denna fredagsförmiddag.

Breda latsdrag 4 set
Hantelrodd 4 set
Pulldowns i maskin 3 set
Bred stångrodd 4 set
Enarmslatsdrag i cabelcross på knä 4 set
Raka puchdowns 4 set
Pullups mot stång med hälar på bänk 4 set

Stångcurl 4 set
Puschdowns 4 set

10 st 30 sek intervaller med ståvila 30 sek imellan. 5min uppvärmning och nedvarvning = totalt 20 min

Resten av dagen innebär jobb för min del så jag önskar er alla en underbar fredag!

Lite bilder från dagens besök i gymmet


hantelrodd

Ny favoriten för lats!



1 kommentar:

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!