söndag 24 mars 2013

Sol

Den nya övningen för säte jag provade igår gör sig verkligen påmind idag. Vilken träningsvärk!

Sista kvällen i Norge för denna gången, bara jobba dagtur och träna ett pass på gymmet efter jobbet imorgon så drar jag hem sen. Veckan har gått fort och det skall bli så skönt att komma hem igen :)

Just nu sitter jag ute i solen och dricker kaffe innan lite städ och packning väntar. Det blev en kort promenad bara för att sedan sitta ute och få njuta av solen och dricka kaffe. Skönt med vilodag!

Träningen har gått bra denna veckan, inga distanspass gällande löpningen utan jag har istället kört två korta intensiva intervallpass på löpbandet. Men till veckan när jag är hemma igen blir det långlöp ute och i solen förhoppningsvis :) Gällande styrkepassen har jag denna veckan kört på lite lättare vikter och istället ökat på repantalet, till veckan hemma blir det återigen tyngre träning och färre reps.

Nej nu skall jag fortsätta att njuta av solen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!