onsdag 13 mars 2013

Flow

Just nu känns allt kanon med både träning och kost. Är tillbaka på ungefär samma tunga vikter som innan dieten och jag kör riktigt tungt i gymmet och det är kul att ösa på i gymmet. Kul att känna sig stark och att bli starkare :)

Motivationen är nu bättre, har svårare att motivera mig själv att äta bra när jag inte tävlingdietar. Mycket lättare att låta bli sötsaker och annat "förbjudet" när jag dietar än när jag inte gör det som i dagsläget. Och såklart finns det mer utrymme nu när jag inte tävlingsdietar att äta extra men kanske inte varje dag :) Men denna veckan är det som det har vänt och jag har inte alls haft några problem att motivera mig själv till att sköta kosten så det känns kanon.

Har ändrat om lite i mitt träningsupplägg de senaste två veckorna som jag tänkte berätta mer om i senare inlägg, nu blir istället här lite lunch i form av nötfärsbiff, kokt potatis och broccoli.

Ha en fin dag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!