fredag 15 mars 2013

Ledig helg framför mig

För en gång skull ganska pigg efter att ha jobbat natt och jag ser fram emot dagens gympass om ett par timmar :) Brukar annars efter nattjobb och lite sömn gå runt som i en bubbla och känna mig otroligt seg men inte idag!

Fredag och jag är ledig ända till på måndag då jag återigen åker till Norge för en veckas arbete där, men först en ledig helg här hemma vilket skall bli otroligt skönt :)

Jag startar denna lediga helg med att besöka gymmet. Om någon eller några timmar går jag dit för ett pass för bröst, mage och bred rygg. Hittills denna veckan fått till 3 riktigt bra pass i gymmet, har verkligen känt denna veckan att jag är tillbaka i styrka sedan dieten på riktigt och motivationen har varit på topp hela veckan förutom en liten svacka igår som medförde ett lite sämre löppass men annars har träningen gått kanon denna veckan och jag hoppas trenden håller i sig även ikväll och under helgen.

Hoppas ni alla får en fin helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!