fredag 22 mars 2013

Mycket kul väntar

Nu för tiden blir min vardag lite uppdelad, två veckor hemma i Karlstad som varvas med var 3:e vecka här i Norge och de två veckorna hemma är ju såklart bäst även om jag trivs helt okej här i Norge. Men det bästa av allt är att jag är mer ledig nu än innan. Jobbar såklart ganska intensivt när jag är här men har även endel fritid då jag hinner träna och annat. Under de två veckorna på hemmaplan känns det som jag har mer ledighet än innan, jobbar ju endel hemma också men inte i lika mycket längre och jobben (båda två) blir mycket roligare när jag får pauser från dem imellanåt vilket också är positivt. Sen blir det lite kostrådgivning på det också :)

Denna perioden hemma, bara snart helgen kvar innan jag återigen är hemma i Karlstad, väntar 2 turer till Göteborg. Första gången är det återigen dags att hjälpa till vid flyttande och denna gången är det min syster som skall byta boende :) Ja mycket flyttande har det blivit på senaste tiden, men nu är det sista flyttandet på ett tag vad jag vet.

Helgen efter det väntar en en rolig teamträff! Alltid lika roligt att träffa alla teamkamraterna och coach Madde och träffarna innebär alltid träning, posering, massa fitnesssnack och god mat.

Så kommande 2 veckorsperiod hemma kommer nog bara flyga förbi i tid, men roligt kommer jag ha garanterat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!