torsdag 28 mars 2013

Lyxmorgon

Just denna morgonen är det dags för att förfina mig lite, sitter just nu hos frisören med en kopp kaffe i handen och med toning i håret :) Skönt och välbehövligt att fixa till håret, något jag väntat på länge och förändring kommer det bli :)

Innan jag kom hit hann jag med en kort morgonjogg, länge sedan sist jag sprang på morgonen innan frukost och det kändes, kändes väldigt segt. Men en runda på 30 minuter vart det.

Påsken skall firas i Göteborg, eller firas och firas vi, mamma och jag, skall hjälpa syrran och flytta så just så mycket påskfirande blir det nog inte men en trevlig helg kommer det bli :)

Får se om jag hinner med ett träningspass här hemma innan vi skall åka annars kanske det kommer bli vila från gymmet till efter helgen om jag inte hinner klämma in ett pass i Göteborg. Men jag hoppas på att kunna klämma in något eller några löppass och promenader under helgen i alla fall :)

Resultatet från morgonens besök hos frisören kommer under dagen :)

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!