torsdag 7 mars 2013

Rensa skallen

Dagens träning var planerat för ett löppass efter ett dagpass på jobbet. Och så blev det också :) Perfekt väder, 2 plusgrader, sol och vindstilla och det var riktigt skönt att få rensa skallen efter en arbetsdag. Även idag tog jag min runda som mäter en mil och tiden stannade idag på bästa tid hittills på milen, 61:16 minuter, över minuten bättre än förra gången :) Riktigt nöjd med dagens prestation! Snart är jag under timmen vilket är ett litet mål jag satt upp.

Imorgon blir det vila hela dagen, istället blir det lite middagsbjudning här hemma efter jobbet. Mina och Rickards föräldrar kommer på födelsedagsfirande/inflyttningsmiddag. Det är ju någon som fyller så mycket som 26 år på söndag :) God mat och efterrätt skall jag bjuda på. Så en trevlig och god kväll väntar imorgon :) Sen är jag laddad för träning igen på lördag :)

Hoppas ni har en fin kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!