lördag 7 juli 2012

Blöt och mysig kväll

Vi slapp inte undan regnet igår kväll som prognoserna hade visat att vi nog skulle, men det gjorde inte så mycket då de delade ut snygga gula plastponchos. Jättefina var vi alla när vi stod och lyssnade på underbara finstämda Melissa Horn, dansande loss till en mycket energigivande Kapten Röd och kvällen avslutades med Kent som jag kanske inte blev så imponerade av men några av deras låtar är riktigt bra, men låter bättre när jag lyssnar på dem exempelvis via radion. Men en mysig kväll var det :) Mina fötter tog lite stryk av regnet bara, tygskor var inte det bästa valet måste jag påstå. Så om jag hinner idag skall jag cykla in till stan för att fixa gummistövlar :)

Hur gick det då med sumomarklyften igår? Ja det gick bra, Slog mitt förra personbästa på 110 kg i vanlig marklyft och tog igår 115kg i sumomarklyft. Hade kanske klarat mer men tekniken för ryggen kändes inte optimal när jag drog 115 så jag stannade där, men jag är klart nöjd med resultatet :) Resten av gårdagens pass gick också kanonbra och det känns i både rygg och mage idag.

Nu strax blir det ytterligare ett gympass, framsida lår och bröst. De stänger 14 idag så jag måste snart bege mig bort för att ha tid på mig. Men en timme här hemma först för uppladdning :)

Ikväll är det sista kvällen på festivalen och ikväll kommer min favorit Lars Winnerbäck :) Även Timbaktu och Den Svenska Björnstammen och flera andra har vi möjlighet att lyssna på :)

Ha en fin lördag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!