måndag 23 juli 2012

Måndag igen

Och en ledig måndag dessutom :)

Min dator har bestämt sig för att krångla så därför inget mer inlägg igår när jag hade tänkt blogga lite extra. Så nu blir det från Rickards dator istället och lite dåligt med bilder då tyvärr.

Gårdagens träning bestod av svettiga intervaller på spinningcykel i 45 minuter med upplägget

10 min uppvärmning
10 x 1 min högt tempo och 1 min lugnt tempo imellan
10 x 30 sek högt tempo och 30 sek lugnt imellan
5 min nedvarvning

Svetten sprutade och benen trampade på i ett fasligt tempo, inte så njutningsbar träning direkt men känslan efteråt var desto bättre :)

En mer njutningsbar träning vart av nu i morse när jag traskade morgonpromenad i regnet med musiken i öronen, härligt att traska runt själv i regnet. 60 minuter och 6,8 km senare var det blött och gott att komma hem och och äta frukost.

Senare idag väntar ett gympass bestående av övningar för ben och mage.

Mitt utlovade inlägg om vilka kosttillskott jag använder mig utan i dagsläget kommer strax upp! Bilderna från helgen får läggas upp när min dator har bestämt sig för att samarbeta igen :)

Ha en fin måndag!

Morgonpromenad längst stranden på Mallorca i maj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!