tisdag 17 juli 2012

Fint väder

Och en ledig dag :)

Skall sätta mig i solen en stund innan jag behöver sätta mig framför datorn för lite jobbsökande och annat fixande. Man eller jag har i varje fall inte hunnit eller haft möjlighet att sitta i solen allt mycket än under sommaren. När jag väl haft tid har inte solen visat sig och de dagarna solen varit framme har jag legat och sovit efter nattjobb. Så nu skall jag sätta mig en liten stund i alla fall :) Jag hoppas nu sommaren kommer på riktigt så jag kan få några fler möjligheter till att få lite sol på näsan :)

I eftermiddag kommer mamma och syrran hit för att umgås lite, drar med dem till gymmet för att umgås där :) Och som det verkar kan vi nog hitta något ställe (ute) efter träningen för att äta och kanske bada till och med :)

Ha en fin dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!