tisdag 24 juli 2012

Kvitton


Gårdagens svettiga och tunga benpass har gett mig ett riktigt kvitto iform av ordentlig träningsvärk idag :) Och idag var det axlarna som kördes igenom, ett riktigt bra pass där jag kände mig stark, pigg och fick fin kontakt. Innan passet kände jag mig inte alls i form för träning, mestadels trött och irriterad men efter lite energiintag och väl på plats i gymmet var det som bortblåst och jag öste på :) Axlar är nog om jag måste välja den roligaste muskelgruppen jag tycker om att köra, det tråkiga är däremot att jag får köra så mycket axlar, även om jag kör tungt, för att de skall kännas riktigt trötta. Idag blev de trötta :) Efteråt körde jag lite biceps och triceps som avslutning innan jag cyklade hem piggare och på ett bättre humör än innan träningen.

Nu är det dags för en portion mat :)

Midsommar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!