tisdag 17 juli 2012

Roligt axelspass

Jag tror min kära syster kommer ha träningsvärk i morgon :) Hon hängde med på nästan mitt hela axelpass medan mamma körde ben och Rickard körde sitt "rehabpass" för ben. Det var roligt att köra tillsammans och syrran kämpade på bra och jag kände mig stark och pigg :)

Passet vi körde:

Sittande hantellyft åt sidan i droppset
Sittande hantelpress
Hög rodd med brett grepp
Stående axelpress med stång bakom nacke
Stående enarmshantellyft åt sidan i droppset

Hammercurl

Sedan var planen (eller det stod på schemat) Dips men det gick bara inte efter alla axelövningarna så det fick bli vanliga herderliga puschdowns istället

Efter passet körde jag och syrran en liten bänkpresstävling som avslutning på träningspasset :)

Ett roligt och bra träningspass helt enkelt :)

Axelpass med syrran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!