måndag 2 juli 2012

Ny vecka!

Ny vecka igen!

Denna veckan är jag faktiskt långledig från onsdag till söndag och det skall bli så skönt. Under dessa dagar är festivalen Putte i Parken här i Karlstad och vi skall självklart dit och lyssna på många olika artister som kommer hit :) Och fint väder verkar det bli också :)

Jag går nu in på min sista uppbyggnadsvecka, till veckan som kommer tänker jag lägga in en "återhämtningsvecka" med lite lättare träning och fler vilodagar innan dieten drar igång veckan efter. Så nu är det bara att tuta och köra! Passar bra med lite extra ledighet i veckan!

Och träningsveckan startar om någon timme med veckans första pass, rygg och mage.

Breda latsdrag (lättare som uppvärmning)
Chins
Chins i hissmaskin
Raka puschdowns
Enarmslatsdrag

Crunches i cabelcross
Diagonala crunches
Benlyft med hantel mellan fötterna

Sen får vi se om jag lägger till något extra dagen till ära :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!