söndag 8 juli 2012

Slut på ledighet

Och på festival... Hade så gärna varit ledig längre. Att festivalen är slut gör inte så mycket, 4 dagar räcker och är lagom. Vill nog inte veta hur de som spenderade mycket tid i öltälten mår efter dessa fyra dagar. Jag tycker att jag är lite extra seg och trött idag och har då druckit vatten, kaffe och cola dessa 4 dagar!  Det har varit lyxigt att kunna bo hemma och göra det vanliga på dagen, typ träna :) och sedan på kvällen cykla till festivalen och lyssna på bra musik, för bra musik har det varit och en grym stämning bland alla som var där. En välorganiserad festival som jag säkerligen kommer besöka nästa år igen! Festivalen avslutades på bästa sätt igår i nyinköpta gummistövlar även om det inte regna på hela kvällen, eller jo det kom några vältajmade droppar när Lars Winnerbäck sjöng låten "jag har väntat på ett regn". Lars spelning var grym och den bästa på hela festivalen.

Idag blev det en extra lång sovmorgon då jag, även om jag inte har någon större lust, skall väg och jobba i natt. Men jag har haft 4 härliga lediga dagar så jag skall verkligen klara av att jobba 2 nätter för att sedan vara ledig i 3 dagar igen :)

Men jag har ju hela söndagen kvar, nästan i alla fall :) Och då skall jag eller vi putsa till hemmet lite som kanske inte varit på prioriterat dessa dagar och senare i eftermiddag/kväll blir det ett besök på gymmet för det sista riktiga "uppbyggnadspasset". Nästa vecka blir mer en återhämtningsvecka med helkroppspass och promenader innan dieten drar igång veckan efter det.

Nej dags att börja städa lite!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!