fredag 6 juli 2012

Snart träningsdags

De två första dagarna på festivalen putte i parken har bjudit på strålande väder, härlig stämning och bra musik :) Igår överraskade Gavin Degraw tycker jag. Ikväll väntar en av mina favoriter Melissa Horn, även Kapten röd och Kent skall vi lyssna på och kanske något mer :) Solen däremot är inte framme idag så länge det bara är molnigt så är det okej. Regnet kan jag gärna hoppa över. Stämningen i parken tror jag däremot kommer vara den samma trots väder.

Så innan det är festivaldags igen skall ett träningspass avverkas. En riktig skön stelhet och träningsvärk har satt sig i axlarna efter gårdagens träningspass. Idag är det ryggen med fokus på djupet som skall köras. Sumomark och roddövningar! Även bröst står på schemat men jag får se om jag planerar om och försöker få in det i helgen istället då axlarna tror jag sätter stopp för att köra tungt i bänkpress idag :) Körde extra bröst häromdagen så jag kanske kör mage istället för bröst idag och kör bröst under helgen. Så får det nog bli!

Kanske jag skall försöka mig på maxning i sumomark idag? 110 kg har dragits i vanliga marklyft, men gillar nu mer sumomark så då kan det ju vara kul att maxa i den övningen för att sätta upp ett pb på väggen :)

Nu kör vi!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!