onsdag 1 juni 2011

1 dag ledigt blev 2 dagars ledighet

... men desto mer jobb till veckan :P

Skall hem till mamma och fira henne på fredag, hade då en kvällstur att byta bort på jobbet och idag löste sig problemet och en snäll kollega bytte tur med mig :) Så istället för att bara vara ledig imorgon blev jag ledig på fredag med :) Skall njuta av mina två lediga dagar nu, för till veckan blir det mer jobbande iochmed turbytet.

Ett jättebra bröstpass fick jag till tidigare idag :) Har på senare tid fått bättre kontakt med bröst, har gått trögt på den fronten länge länge men nu verkar det börja lossna och det märks i att vikterna ökar och det känns i bröstmuskeln :) Idag fick jag till ett personbästa med 47,5 kg i bänkpress. 6 reps x 3 set :)

Imorgon är det vila som gäller! En sväng på stan och middag hos Rickards föräldrar :)

Ha en fortsatt bra kväll :)

Kram*

2 kommentarer:

  1. Jättebra jobbat tjejen! Kämpa på med bröstträningen nu!
    Madde

    SvaraRadera
  2. Tack :) Ja det ska jag göra, det är riktigt roligt att köra bröst nu :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!