söndag 12 juni 2011

Gladiatorerna

Gillar söndagar, särskilt om det är lediga söndagar :P Brukar vara så lugna och sköna, hinner med att göra saker och ladda för en nya vecka. Idag blir det en lite annorlunda söndag, vi ska nämligen gå och titta på inspelningarna av Gladiatorerna som är i fullgång här i Karlstad. Ska bli roligt och intressant att se :) När jag var yngre tyckte jag det var jätteskoj att titta på Gladiatorerna på tv och jag tror inte jag vuxit ifrån det än :)

Så mycket annat blir det inte idag, greja lite här hemma innan och efteråt kanske det blir träning beroende på hur länge Gladiatorerna håller på.

Ha en härlig söndag!

Kram*

2 kommentarer:

  1. Låter kul:)
    Ha en fin kväll:)

    SvaraRadera
  2. Men gud vad kul! Jag vill oxå se!
    hoppas det inte dröjjer för länge innan det kommer på TV =)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!