torsdag 16 juni 2011

Bra bröstpass

Vart ett bröst och bicepspass ikväll :) Riktigt kul med bröst nu för tiden och ännu roligare när det går bra och framåt :) Började med bänkpress och senast klarade jag 6 reps x 3 set på 47,5 kg och tänkte försöka slå detta idag. Första setet klarade jag 8 st :) andra 5 st och tredje 6 st. Så jag är nöjd för det är ju totalt 19 reps, 1 reps mer än förra passet :) Nästa pass är målet 8 reps i 3 set!!

Gick vidare med lutande hantelpress där jag för första gången var uppe och tampades med 20 kilos klumparna :) Första setet 8 reps med 18 kilos hantlarna sedan set 2 och 3 med 20 kilos där jag klarade 6 reps i varje set :)

Resten av passet rullade också på bra :) Körde bröst i cabelcross, dips, stångcurl och enarmscurl i cabelcross.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd med dagens besök i gymmet :)

Nu blir det mat och tv.


Ha en bra kväll, imorgon är det fredag :)

Kram*

2 kommentarer:

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!