lördag 18 juni 2011

Filmtajm

Idag har det varit jobb hela dagen, känt mig pigg hela dagen men nu är jag helt slut. Efter jobbet tog jag och Rickard en superlugn och skön promenad i solen och på vägen hem köpte vi med pizza och mumsade på här hemma sen. Hyrde även med film som jag ska se nu när Rickard drog iväg på fest. En godispåse klank med också :) Orkade verkligen inte med på fest, även om jag hade kunnat vara med en stund så känner jag bara för att slänga mig i soffan och se på film och äta godis :) Gå och lägga mig i tid för att vara pigg imorgon igen på jobbet. Hyrde filmen Hämnden med bland annat Mikael Persbrandt som jag hört skall vara bra.

Så nu blir det soffan, filten, kudden, godisskålen, filmen och jag resten av kvällen :)

Ha en rolig lördagskväll!

Kram*

2 kommentarer:

  1. Säg gärna till sen om filmen var bra.
    Godis blir det här oxå :)

    Ha en bra kväll!!! :)

    Kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!