onsdag 8 juni 2011

Trött, Tröttare eller Tröttast

Trött, tröttare eller tröttast. Jag känner mig som tröttast på den skalan tror jag :P Men det var skönt att få sova lite längre idag, men vill ju komma upp någorlunda tidigt i alla fall så jag hinner allt innan jobbet väntar igen. Så vid halv åtta tvingade jag upp mig från den underbara sängen.

Nu ligger frukosten i magen och på skalan ligger jag nog nu på tröttare. Ska hinna med att käka dagens första mellanmål också innan gymmet så jag har nog med energi i kroppen när jag ska köra bröst och triceps och förhoppningsvis på skalan ligga på trött eller pigg? :P

Nu blir det att pyssla och greja här hemma :)

Ha en bra onsdag!

Kram*

1 kommentar:

  1. Hoppas du fick ett gott träningspass efter ditt mellanmål;):)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!