söndag 26 juni 2011

Låg

Det känns som jag gått in i en vägg!

Orkeslös
Omotiverad
Trött
Sliten

Har inte lust med något, bara göra ingenting. Orkade och hade verkligen noll motivation att träna idag efter jobbet. Så det fick bli en extra vilodag idag i hopp om att jag har lite mer energi imorgon.

Orsaken till detta är nog alla dessa slitande jobbdagar. Känner verkligen för att vara ledig nu men en sådan dag kommer inte förrän på torsdag. 4 veckors semester skulle verkligen sitta fint :)

Men det blir nog snart bättre, hoppas jag i alla fall. Cirka 5 veckor kvar till dettstart så nu skulle jag verkligen vilja ha energi och motivation i överflöd. Bara att lägga in en högre växel och BYGGA in i det sista :P

Ska försöka med den växeln imorgon, ikväll skall jag bara göra ingenting!

Ha en fin kväll!

Kram*

4 kommentarer:

  1. Vet hur det är, men orken å lusten kommer tillbaka.
    Så jag sänder en styrkekram till DIG!!!

    Ha en lugn, avslappnande kväll

    SvaraRadera
  2. Åh hoppas du hittar en dunderdos med energi snart! jag vet hur du känner, det är trögt, men vi har kämpat länge. Men jag tror det är dags att inte tänka och känna så mycket- bara göra!

    Heja heja oss!

    SvaraRadera
  3. Ja du har så rätt! Bara att göra nu det sista innan deffen :)

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!