fredag 10 juni 2011

Fredag och ledig helg :)

Har längtat efter denna ledighet, ska bli så skönt att bara vara ledig ända till på måndag :)

Nattjobbet gick bra, en ganska lugn natt men en trött sådan. Hällde i mig massa vatten när jag kom hem för att inte få den vanliga huvudvärken som jag brukar få efter nattjobb som verkade vara en bra idé då mitt huvud mår prima nu. Känner mig faktiskt ganska pigg även om jag inte sov så länge, 4 timmar. Bäst att gå upp så jag hinner njuta av min lediga dag :P

Annars idag blir det ett gympass lite senare och sen får vi se vad kvällen bjuder på :) Axlar och Biceps står på schemat idag!

Ha en bra Fredag!

Kram*

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med helg... igen! Fredag och solen skiner. Snyggt linne du har på bilden. =) Trevlig helg!

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!