tisdag 21 juni 2011

Träningsvärk

Efter en mindre bra dag igår så har jag haft en bättre dag idag :) Fick dock till ett bra benpass igår, som jag aldrig hade trott att jag skulle få men det gick :) Känns i benen idag kan jag lova :)

Idag är jag piggare och imorgon får jag dessutom sova längre då jag jobbar kvällen. Bara att veta det gör att jag bli piggare :)

Om en stund blir det att åka till gymmet tillsammans med Rickard och köra axlar och mage :) Axlar är en av de roligaste muskelgrupperna tycker jag och något jag vill utveckla mer så det är bara att ösa på :) De senaste två passen har känts väldigt bra gällande axlar, det har lossnat efter en period där jag inte tyckt att det gått så bra. Så jag hoppas på ett bra pass idag :)

Hej svejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!