torsdag 9 juni 2011

Tiden går fort

God morgon :) Idag blev det sovmorgon, inga ställda alarmklockor utan bara sova tills jag vaknade av mig själv. Jätteskönt och behövligt efter att ha jobbat varje dag sedan i lördags. Inatt går jag på mitt sista arbetspass inför 3 lediga dagar :)

Ja veckorna går ju inte direkt långsamt i mitt liv just nu. Massa jobb, träning, mat och sovande. Typ det som hinns med nu för tiden. För det mesta tycker jag det är skönt när allt bara rullar på och går på autopilot, men ibland kan jag bli lite less på att jag inte hinner med något annat utöver det vanliga, umgås mer med vänner till exempel. Så jag tror inte att jobba 100% som sjuksköterska är min grej, särskillt om man jobbar dagtid så jobbar man jämt! Men vi får se hur det blir till hösten, just nu ser det tomt ut gällande jobb i varje fall. Och hela sommaren är det 100% som gäller.

Ser framemot varje träningspass nu för tiden vilket är jättekul :) Håller min vardag igång och något som höjer motivationen vad gäller jobb och allt annat också. Kan inte tänka mig mitt liv utan träning, även om det tar endel av min tid som jag ju inte har sådär gott om så är det verkligen värt det! Och många gånger tränar jag tillsammans med Rickard vilket är tur.

Och när de lediga dagarna inte är så många i antal denna sommar så orkar jag inte många gånger hitta på något speciellt när väl en ledig dag infinner sig. Då vill jag bara vara hemma :P Som idag, vila från gymmet och inga andra planer utan jag ska bara greja hemma :)

Ha en bra dag!

Kram*

Under träningsveckan i Turkiet var min autopilot av, bara lugna dagar med tid att bara va och träna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!