måndag 6 juni 2011

Uppdatering

Aj aj mina ben idag :P

Vaknade dock med lite ont i halsen imorse, och nu känner jag mig lite hängig så dagens träning hoppas över i hopp om att den lilla halsonten inte kommer tillbaka i morgon. Hängigheten kan ju bero på att jag jobbat flera dagar nu. Har inte tid att bli sjuk nu!!

Annars har det varit jobb idag igen och det fortsätter till slutet av veckan. Efter jobbet åkte vi till Rickards föräldrar och åt mat :) Så det har varit en bra nationaldag även om jag känt mig lite sisådär.

Vi har blivit bjudna på bröllop :) Krockar dock med teamets kickoff som jag tyvärr får hoppa över. Roligt med bröllop och det hade verkligen varit kul med kickoff och träffa alla i teamet, men det går ju inte att vara på två ställen samtidigt.

Har även gjort en beställning nya kosttillskott av teamets samarbetspartner Olimp, då förrådet av bland annat proteinpulver här hemma börjar tryta. Ska bli intressant att smaka på några nya produkter :)

Nu blir det snart att laga lite kycklinggryta, dagens sista mål och matlåda till morgondagen.

Ha en bra kväll!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!