tisdag 7 juni 2011

Inget höjdarpass

Idag stortrivdes jag inte i gymmet. Började bra med chins, klarade 2 st själv i varje set och sedan höll Rickard i mina ben så jag skulle klara några fler i varje set. Börjar lossna i ryggen nu och 2 x 3 chins har jag inte klarat själv förut :) Men sedan resten av passet resulterade i mycket väntade på maskiner som var upptagna, massa människor i gymmet och tryckande värme. Så resten av passet var inte någon höjdare direkt och jag tröttnade på väntande och alla som var i vägen :P och motivationen sjönk. Men fick nu i efterhand ihop ett helt okej pass ändå :)

Äntligen får jag sova lite längre imorgon, går en kvällstur så det blir ett gympass på förmiddagen imorgon :) Inte lika mycket folk i gymmet då :P

Natti natti*

Muskler som framförallt involveras vid chins

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!