tisdag 28 juni 2011

Tisdag = Axlar & Mage

Då det är jobbkväll som även gäller idag så blidde det ett gympass nu på morgonsidan :) Har börjat vänja mig vid morgonpass nu för tiden :P Förut gillade jag inte det men nu tycker jag det är skönt :) Fick till ett helt okej pass för axlarna och magen.

Underbart sommarväder ute, skulle mer än gärna vilja åka till stranden nu och bara sola och bada hela eftermiddagen men det går ju inte när jag ska iväg och jobba om ett par timmar :( Hoppas det är samma väder imorgon för då blir det sola och bada på förmiddagen :) Vila från gymmet och jobb på eftermiddagen imorgon!

Tänk nu när jag kom ut för att cykla till gymmet då har någon snott min fula, gamla och buckliga biltemacykelkorg. Vem vill ha den? Varsegod och hoppas den kommer till användning för den som tog den. Lite störande bara då det är väldigt bra med cykelkorg. Får väl åka till Biltema någon dag och köpa en ny och fästa fast den ordentligt på cykeln :P

Ha en underbar dag i detta sommarväder!

Kram*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!