måndag 27 juni 2011

Måndag = Benpass

Idag känns allt lite bättre :) Fortfarande inte bra men bättre.

Då jag jobbar kvällspass blev det ett gympass nu på morgonkvisten :) Ben och vader som gick bättre än förväntat. Benens form känns bara bättre och bättre. Tänk för ett tag sedan (ganska länga sedan nu) tyckte jag inte alls om att köra ben och var det passet jag "hoppade" över om jag inte skulle hinna gå igenom kroppen under en vecka. Så är det inte nu för tiden, som tur är :) Nu är det kul med ben och jobbigt, men det skall det väl vara?

Nu är det bara att lägga in "att göra"- växeln och inte försöka tänka och känna efter så mycket så skall nog denna veckan bli ganska energirik ändå. Vädret verkar bli fint så jag hoppas på onsdag då det är vilodag och kvällsjobb att kunna åka till badplatsen på förmiddagen här i närheten och lägga mig på stranden och kanske ta årets första dopp? Skulle vara så skönt :)

Ha en fortsatt bra dag!

Kram*

1 kommentar:

  1. Gött att du känner dig piggare, du mäste va rädd om dig kram

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!