tisdag 14 juni 2011

Så kommer dagen se ut

God Morgon :)

Här sitter jag igen med frukosten i magen :) Idag är det kvällsjobb som gäller och det innebär gymmet på morgonen/förmiddagen. Skall hinna få i mig ett mellanmål innan bara sen sticker jag till gymmet för ett pass med axlar och mage, så det blir en stund här hemma innan jag åker dit. Sen är det hem för mat och lite slappande innan jobbet väntar! Så ser min dag ut idag. Hur ser eran dag ut?

Vart tog sommaren vägen?






Tycker ändå det känns lite som sommar nu även om vädret inte är så somrigt. Har sett några studentmössor, i lördags såg vi fina studenter på deras studentbal, många pratar om skolavslutning och många räknar ner till semestern. Skulle ju inte vara fel med sommarlov eller varför inte 4 veckors semester? Men jag får snällt vänta på att få semester, nästa sommar kanske? Skönt att dessa saker kan få en att känna en känsla av att sommaren är här i alla fall :P





Ha en bra dag!

Kram*

3 kommentarer:

  1. Ja vart tog sommaren vägen burr.Har jobbat o tränat hela helgen så igår va det vila,men i dag blir det rygg o baksida axel och prom, kul o få en tränings kompis som har samma arbetstider.Ha en bra kväll

    SvaraRadera
  2. Ja burr! Fick nyss cykla i regn och 14 grader! Va roligt att få en träningskompis. Lycka till med träningen!

    SvaraRadera
  3. jajag undrar också vart sommaren tog vägen :S

    SvaraRadera

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!