måndag 28 maj 2012

Dagens Träningspass

Rygg och Mage

Sumomark 5 x 8. 
Körde lite tyngre än förra gången men inte jättetungt och det kändes kanon! Ganska lätt klarade jag 4 8:or på 80kg vilket jag tycker är mycket jobbigare i "vanliga marklyft"

Chins 4 x max
Är och känner mig tung nu och då blir det inte så många chins jag klarar själv. Klarade cirka 4 st själv i varje set och i de två sista körde jag fler när Rickard höll i fötterna.

Sittande rodd 4 x 8
Bra kontakt idag!

Breda latsdrag 3 x 8

Smala latsdrag 3 x 8

Smala puschdowns i cabelcross 3 x 12
Härlig övning att köra många reps i upptäckte jag idag :)

Crunches med rep i cabelcross 4 x 15

Bencykling 3 x 30

Crunch med medicinboll 4 x 10
Bra kontakt med mage genom alla tre övningarna :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!