torsdag 10 maj 2012

Slappisdagen nummer 1

Oj vad orkeslös jag varit idag, helt slut i hela kroppen! Jag ljuger inte när jag säger att jag legat i soffan framför tv´n hela dagen! Sett på flera olika program och halvsovit hela dagen. Bara gått upp för att hämta mat i kylen typ, och bara det var kämpigt. Jag som alltid har aptit har fått mer eller mindre tvingat i mig maten idag. Nej ingen rolig dag idag, vet inte riktigt vart denna orkeslöshet kommer ifrån men nu känns det lite lite bättre och jag skall snart ta mig i kragen och göra mig iordning för att springa vårruset, i ÖSregn! Tycker ju faktiskt om att springa i regn så det är mest att jag skall orka mig iväg som är problemet :)

Nej dags att hoppa i löpkläderna och regnjackan och på med pulsklockan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!