torsdag 3 maj 2012

Balkongfint

Idag startade jag dagen med en så lång sovmorgon som möjligt då jag skall jobba i natt som kommer, kunde bara sova till 9:30, så det blir nog en jobbig jobbnatt då jag inte kommer hinna sova något ikväll innan jobbet och nu är jag allt för pigg för att sova, men det får gå bra ändå. Blir 21 vakna timmar innan jag får sova igen, inte det bästa för kroppen.

Vila från träningen idag och istället för att träna har jag gjort fint på balkongen, efter frukosten åkte jag till blomsterlandet och gick lös där :) Hem för att äta lite lunch innan jag började använda mina inte så gröna fingrar men jag blev nöjd med resultatet ändå.









Sen gjorde jag något som jag velat pröva länge och som jag läst olika recept på i olika träningsbloggar, nämligen nyttigare chokladbollar. Blev inspirerad av olika recept och gjorde sedan min egen variant :) De blev faktiskt jättegoda och stillade sötsuget ordentligt. Trodde jag skulle trycka i mig hela smeten men blev nöjd efter två stycken kladdiga bollar :) Recept och innehållsförteckning kommer i nästa inlägg!

Så efter all planterande blev det en god kopp kaffe och 2 av mina chokladbollar på balkongen i solen.

Härligt att vara ledig på dagen en sådan dag som denna!

Nu skall jag försöka vila lite i soffan i någon timme för att sedan åka på en Mary Keykväll, med massa sminkprövande, hos en kompis innan jag beger mig till jobbet :)

Ha en fortsatt bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!