onsdag 23 maj 2012

Vaken

Nattugglan har vaknat till liv efter en jobbnatt som kändes väldigt kort :) Var absolut inte sugen på lunchlådan med lax och potatis när jag vaknade så jag ställde mig och stekte pannkakor, såklart protein- och fiberpiffade med lågkalorisylt, vispad kesella och den viktiga kaffekoppen till :) Laxen får ätas i kväll till middag stället!






Även Malte såg ganska nyvaken ut för en stund sedan också.

Resten av dagen kommer spenderas här hemma (läs på balkongen..) och på gymmet. Onsdag innebär ett ganska snabbt styrkepass för axlar med efterföljande intervaller som jag har lite tankar på att ta i tu med ute idag. Löpintervaller! Mina intervaller ser ut så att de första 6 intervallerna är det tempo i 2 minuter med 1 min lugnt tempo i mellan, sedan de sista 6 intervallerna är det tempo i 1 min med 30 sekunders lugnt tempo imellan. Perfekt att ta sig an ute en dag som denna.

Men innan det blir någon form av träning skall jag sätta mig ute på balkongen i solen och äta något gott mellanmål.

I skrivande stund fundera jag på vart Malte tog vägen, det vart så lugnt i lägenheten. Här fann jag livsnjutaren :)


Nej dags för mellanmål!

Ha en fin och varm dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!