onsdag 9 maj 2012

Onsdag och mitt i veckan!

Veckan har startat med en del jobbande för min del och även så idag. Sedan väntar ett par lediga dagar innan nattjobb väntar i helgen.

Träningen har flutit på som vanligt, varit ganska seg och trött men träningen har blivit av såklart :) I måndags var det ett pass för bred rygg och mage och igår körde jag framsida lår och lite triceps och biceps. Idag skall jag innan jobbet köra ett pass för axlar och köra intervaller på löpband!

Och imorgon är det dags att springa vårruset :) 5 km runt i fina Karlstad med många andra skall bli väldigt roligt, ställer inte in mig på att få superbra tid även om det vore roligt, kan tänka mig att jag inte är den enda som springer på gatorna så det kan vara lite svårt att bestämma eget tempo och fart :)

Tänkte sedan skriva ett inlägg om vilken mat jag under vintern/våren käkat för att bygga upp mina muskler - Ät för resultat! Så håll utkik :)

Ha en fin onsdag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!