torsdag 10 maj 2012

Usch vad trött och seg jag varit denna veckan, idag har jag en ledig dag och bestämde mig för att inte ställa någon klocka men vaknade av mig själv ändå vid åtta och här sitter jag nu och känner mig jätteseg och trött. Ja en kopp kaffe till så kanske det ordnar till sig :)

Torsdagar betyder för mig att jag har vilodag från träningen, så inget besök till gymmet idag men vila helt blir det inte då det är dags att springa vårruset ikväll :) Så till dess hoppas jag att jag piggnat till. Annars denna lediga dag tror jag och känner jag inte för att göra någonting alls! Just nu vill jag bara slänga mig i soffan... men förhoppningsvis blir jag lite mer aktiv idag än så...

Ha en bra torsdag!

Gårdagens träningsoutfit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!