måndag 14 maj 2012

Stela ben!

Trots att jag inte var den piggaste och fräschaste igår så fick jag till ett bra träningspass för benen. En skön stelhet och träningsvärk i både rumpa, baksida och även framsida idag :)

Jag startar denna veckan med en ledig dag, inte det dummaste sättet att starta en vecka på. Har endast tre jobbpass denna veckan, en utbildningsdag i morgon och sedan två nätter. Så utöver detta skall det bli träning och till helgen skall jag åka till Säffle och titta på styrkelyftstävling, Rickard och många på gymmet skall tävla så det skall bli jätteroligt att sitta i publiken och titta :) Så en bra vecka väntar!

Solen sken i går och jag bestämde mig för att traska en morgonpromenad idag i solen, men när jag vakna så sken det ingen sol och det blåste livligt i träden så jag somna om lika snabbt som jag såg detta :P Kanske blir lite morgoncardio senare i veckan...

Har på senaste tiden ändrat lite med kosten och tänkte berätta lite om detta senare i ett inlägg!

Ha en bra måndag!

Grillfesten efter gårdagens träning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!