lördag 5 maj 2012

Några nätter jobb är nu avklarade och två lediga dagar väntar :) Idag blir en lugn dag, brukar inte vara den mest allerta de dagar jag "går av" nattjobb, men ett träningspass skall jag försöka få till i varje fall. Baksida lår och vader skall köras idag, blir lite ändring i schemat denna helgen då jag skall göra en pt-timme med Madde imorgon och då blir det framsida lår och djup rygg som skall köras :) Så idag får jag köra söndagens träningspass istället :)

Ja i morgonbitti tar jag tåget till Göteborg, skall bli en rolig och säkert intensiv dag. Imorgonkväll är jag hemma här i Karlstad igen! Förutom pt-timme och avstämmning med Madde kommer jag hinna med några timmars shopping och säkert något gott att äta därimellan med med min syster som bor i Göteborg också :)

Nej dags att förbereda sig för dagens besök i gymmet!

Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!