tisdag 2 april 2013

Äntligen ett bra pass

Träningen har väl gått lite sisådär den senaste tiden men idag äntligen fick jag till ett bra pass. Bendag var det idag och ben är ju verkligen något jag vill förbättra till nästa tävling och då framförallt framsida lår så är det extra kul när just benpassen går bra :)

Började passet, efter uppvärmning i form av promenad till gymmet + lätta knäböj, med just knäböj. Körde och klarade för första gången 5 set med 5 reps i varje set på 70kg :)

Sen fortsatte jag med att kliva upp på en hög bänk med en tung kettlebell i händerna. Sedan fortsatte jag med en övning för baksida och rumpa, enbensrakmark flygplanstyle med hjälp kettelbells i händerna.

Både vanliga och enbensbensparkar och lårcurl hanns också med :)

Avslutade med 9 set vader innan jag avslutade passet.

Benen är nu helt slut och träningsvärken i morgon är nog ett faktum :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!