lördag 13 april 2013

SNÖ

Är det inte vår nu och mitten på april? Ja här har det i alla fall vräkt ner snö i natt, det vita täcket är tillbaka. Inte speciellt kul om du frågar mig, men bara att gilla läget och hoppas på att detta täcke försvinner fortare än det förra. Det får gärna ha försvunnit till på måndag då jag skall köra hem, som tur är har jag inte trott allt för mycket på att våren är här för att stanna så vinterdäcken är fortfarande på.

Nu efter en stor gröttallrik med äppelmos och sojamjölk, kaffe och banan skall jag så småningom börja ladda för veckans sista pass i gymmet. Ont lite här och där i kroppen, så det mest optimala hade nog varit och vila idag och träna imorgon i stället men gymmet har stängt(!) imorgon så då har jag väl inget val? :)

Så om någon timme pulsar jag glatt i snön till gymmet :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!