torsdag 11 april 2013

Vad jag äter när jag jobbar natt

Inatt blev det keso med salta caschewnötter!

Håller mig till att försöka äta en gång under ett nattpass. Äter ju såklart nästan precis innan jag går på arbetspasset, middag efter träningen och ibland även ett mellanmål beroende på när jag äter middag. Och såklart äter jag frukost när jag går av innan jag skall hoppa i säng.

Så målet mat under arbetspasset brukar intas någon gång runt 01:00 och jag håller mig till ett mål som mestadels består av protein och fett.

Keso eller kesella är det jag brukar äta på natten när jag jobbar, gärna tillsammans med lite bär och/eller nötter. Jag äter gärna "lätt" mat, typ "mellanmålsmat". Lunchen och middagen intar jag utanför arbetstiden.

Hungrig blir jag framåt småtimmarna så gröttallriken innan jag för sova är den bästa!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!