tisdag 30 april 2013

Jag och Mr Smith

Idag somnade jag om efter det att alarmet gick imorse så tiden har blivit lite mer knapp denna förmiddag än om jag hade kommit upp i tid, men jag har ändå hunnit med allt innan jag skall börja jobba om en stund.

Efter en stoor gröttallrik till frukost begav mig till gymmet för ett snabbt, effektivt benpass (hade ju som sagt lite mindre tid än vanligt). Nästan hela passet spenderades med Mr Smith, och jag  körde dessa benövningar:

Vanliga knäböj i smithmaskin
Enbensknäböj i smithmaskin
Enbensrakmark "flygplanstyle" i smithmaskin
Kickbacks i smithmaskin - som på bilden

Avslutade sedan passet med att lämna Mr Smith och köra bensparkar och lårcurl innan jag var färdig.

Ca 40 minuters effektivt benpass kändes både muskulärt och för konditionen. Svettigt och jobbigt värre men samtidigt roligt och skönt :) Nöjd med dagens träningspass!

Resterande del av Valborgsmässoafton kommer jag jobba.

Bara lite mellanmål innan det är dags att börja jobba.

Ha en trevlig Valborg :)

Gamla bilder från tidigare i vinter


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!