tisdag 23 april 2013

Ömma ben!

Gårdagens benpass känns idag, otroligt stela och ömma ben idag. Längesedan jag kände på denna träningsvärken sist, till och med i framsida lår som annars jag har lite svårt att få kontakt med och på så sätt få träningsvärk i, kontakten och träningsvärken känns mestadels i rumpa och baksida lår efter ett benpass för min del men idag känns det mest i rumpa och framsida lår vilket glädjer mig :) Jisses säger jag bara! Har ändrat om lite lite i min teknik gällande knäböjen som medförde att jag fick bättre kontakt i just framsida lår under gårdagens pass.

Igår såg passet ut såhär:

Knäböj
Enbensknäböj i smithmaskin
Enbensrakmark "flygplanstyle" i smithmaskin
Enbenssparkar
Vanliga bensparkar
Lårcurl
Sittande vadpress (8 set)

4 set på varje övning med 8 reps i varje set och max en minuts vila mellan seten!

Målet är bättre ben till nästa tävling, både gällande volym och hårdhet, såhär såg det ut i december!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!