söndag 14 april 2013

Restday

En löprunda (distans) var sparat som dagens träning, men jag har redan haft mitt distanspass på jobbet känns det som. Stumma och trötta ben efter 10 timmar på jobbet sedan imorse, satt en kort stund för en lunchpaus mitt på dagen annars har det gått i ett hela dagen. Så ikväll tänker jag vila, bara ta det lugnt, packa och låta kroppen vila efter en vecka med mycket jobb och bra träning. Har träningsvärk nästintill i hela kroppen som kvitto på att träningen denna veckan gått riktigt bra, har ju från och med denna veckan lagt om träningen lite, något jag tänkte berätta om i ett senare inlägg :)

Imorgon får jag äntligen åka hem :) Tänkte avsluta denna Norgevisit med ett benpass efter jobbet imorgon innan jag sätter mig i bilen för att styra hem till Karlstad igen.

Givet inslag under morgondagens träningspass :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!