fredag 12 april 2013

Jobbhelg!

Nu har jag jobbat mina två nätter, igår tyckte jag aldrig att jag vakna när jag gick upp på eftermiddagen och försökte ladda med mat, dryck och koffein inför ett ryggpass. Vilket resulterade i ett ryggpass som inte kändes så bra, segt och kanske inte det bästa viktmässigt men muskelkontakten var bra. Idag däremot är känslan mycket bättre, bra med träningsvärk i olika parti av ryggen trots att känslan inte sa det samma under passet igår och jag känner mig mer vaken :) Så kanske får jag en bättre känsla under dagens pass i gymmet och förhoppningsvis lika bra med träningsvärk imorgon.

Bröst och mage skall köras idag och jag tänkte avsluta passet med ett kort intervallpass på löpbandet innan jag har en lugn, skön och ledig kväll.

Nu är det bara upploppet kvar, 3 arbetspass, 3 dagar, 4 träningspass innan jag är på hemmaplan igen :)

Nu är det dags att ladda och svira om för ett träningspass!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!