fredag 12 april 2013

Skakis

Körde idag som jag gjort hela denna veckan, att endast vila max 1 min mellan seten och jag tog minst sagt helt slut i bröst under dagens träningspass. Var helt skakis efter passet :)

Passet såg ut såhär;

4 set bänkpress
4 set lutande hantelpress
4 set flyes i cabelcross
4 set pecdec

4 set crunch i cabelcross på bolusboll
4 set sneda benindragningar med TRX

Avslutade sedan det hela med svettiga och jobbiga löpintervaller på löpband.

5 min uppvärmning
10 st 40 sekundersintervaller med 20 sek ståvila i mellan.
5 min nedvarvning

Drog på ordentligt med farten så benen gick som trummpinnar :) Jobbigt var bara förnamnet men vad skönt det var när sista intervallen var över och endorfinerna bara sprudlade :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna ett fotspår efter dig :)
Ha en fin dag!